Skrittäcke!

Blir mycket nyinköpt på bloggen nu från både mig och tuva. Men visst är det kul? 
Jag va i alla fall på hööks med flexi. Sedan bar det vidare till hästshopen då vi inte hittade vad vi sökte på hööks. 
Väl där var jag ute efter ett ländtäcke, eller rättare sagt ett skrittäcke med fästet framför sadeln. Andledningen till det är att jag vill kunna ha det över benen om vi skrittar ute osv. 
Jag hade bestämmt mig för att lägga max 300 kr. På hööks fanns bara för 349kr och uppåt, och det va fint men det var regn tätt och jag var ute efter ett fleece. 

Helst i svart eller marinblått. Men så blev det inte riktigt. Hittade nått svart men det var lit för "tråkigt". Och marinblåa fanns det typ inga. Men så hittade jag ett brunt på halva priset ifrån BR (riding). 
Tycker det var ganska snyggt och fick det för 209 kr så det var det verkligen värt. Jag gillar brunt men ha nästan inga bruna saker. Och dessutom vet jag inte om det passar till lassis färg. Men hon ha ett mörkbrunt träns som hon är fin i. 
Här är bild på täcket: 


Vad tycker ni? Passar det denna hästen?

Hoppas hoppas hoppas att det blir bra! 
Däremot så dum jag va hade jag ju glömt att jag hade presentkort där. Men men. Hästsaker vill man väl alltid ha? //Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0