Jadu, vad ska jag ha för rubrik?

Ridpasset idag gick väl ok. Tränade mycket på galoppfattningarna för det är det vi måste träna mer på. Och det gick bättre än förra gången så jg är väl rätt nöjd! 
Blev ett rätt tufft pass och lassi blev rätt svettig. Men det måste sitta snart och gö det inte det så är det bara stt hålla på tills det går! För det ska det göra. 

Åh stallkompisarna var så sjukt snälla idag. De överraskade mig och tuva med litet party.(för vi har fyllt år) Med min favvo,  kladdkaka. Åh ni ska veta att ni betyder så mycket för mig och hade typ inte klarat mig utan er. Tack än en gång. 
Det började med att lana råkade avslöja allt för tuva. Sen kom tuva in när jag höll på med lassi. Hon bara: Du måste komma fort det är översvämmning i myshörnan. Avloppet har typ gått sönder. 
Och så dum som ja e går jag ju så klart på det. Så när vi kommer in där står alla med party hattar och sjunger och har dukat fram kladdkaka och popcorn. Så gulligt. 

Sedan fixade vi banan inför pay'n jumpen imon. 
Banan blev typ såhär: 

       | |                   |
                         /
            /       
                     
       |                      

Så jag tror det ska bli bra! Lite orolig för några svängar men det får bli som det blir! Ska till stallet typ vi 9 imon. 

Däremot har jag rätt stora planer inför bloggen och min bloggning. Tror att detta kan bli rätt bra faktiskt. Men jag konmer inte avslöja så mycket innan det är helt klar! Men godnatt på er //Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0