intensivt

Haft en rätt stressig dag. Eller inte stressig så men asså dat känsla när man står och borstar tänderna och visst ja, jag har ju matteprov imon och har inte hunnit plugga någonting. Altså den panik känslan är verkligen hemsk.

Idag har jag iaf varit i skolan, sen träning, sedan hem och dusha också vidare. Sen vi halv 8 bar det iväg till lexi för att fixa klart ett engelska projekt. Sedan hem igen vid halv 10. Och pyssla lite med en liten grej. Sedan packa och sjuts så va all tid borta.

Aja blir väl upp halv 7 imon för att hinna gå igenom matten i en halvtimma iaf. Man får väl stå för sina egna misstag så det är väl bara att bita ihop.

Däremot är jag rätt laddad inför helgen. Fredag blir bara allmänt stallmys med lass och pyssel med henne <3 Lördag rider jag lassi. Annars ska ja typ fixa boxen riktigt fin och bara mysa med henne. Sunny är på tävling och lassi är antagligen inte ute själv i hagen så det får bli mycket pyssel tror jag.

Söndag är det pay'n jump. Jag kommer hoppa 70 cm med Last One "lassi". Rätt taggad och hoppas det går bra. Vill inte stanna på 70 utan hade varit kul att ta steget upp till 80. Men vi får se hur det går.

På söndag blir antagligen också näst sista eller näst näst sista gången jag rider corvette. Känns lite sorgligt när jag tänker på det faktiskt. Corvis pluttis. Men känns rätt skönt att bara kunna koncentrera sig på 1 häst.
Blandade känslor....

Men godnatt på er vi hörs imon. Ska nog försöka fixa lite mer outfit bilder också igen om ni vill det? Känns som det måste hända nått mer med bloggen... Någon morgon/ förmiddagsupdate. Känns som det här gamla vanliga är lite trist nu? //Anna


Saknad<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0