Hej

Tänte bara kika in och skriva varför jag inte har bloggat på sistonde. Tanken är att jag kommer starta upp en ny blogg som jag och en till kommer sattsa en del på. 
Men det har varit rätt mycket strul runt detta. Bland annat med designen. Vi vill inte starta där fören vi känner oss klara med den. Så om nån är bra på design och sånt för blogg.se så hör gärna av er! Det uppskattas!

Idag har jag varit i stallet och bland annat ridit ut cassador tillsammans med lexi och amoroso. Annars har jag väl inte gjort så mycket xD
Igår red jag cassador. Skritt runt anläggningen och liten trav i ridhuset. Skulle igentligen tatt corvette också men jag hann inte med henne :( 
I morgon ska jag antagligen till stallet på förmiddagen. Sedan har jag handbollsmatch på eftermiddagen. Sedan party på kvällen. Lassi är fortfarande hos yvonne så jag kommer antagligen rida henne på söndag istället hemma hos henne :) 
På söndag har jag även stalljouren. Jag ska även ta hand om corvette så det blir fullt upp xD
//Anna 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0