Grattis Anna! // Tuva

Graaaaattttis Anna! Du är en av de bästa och närmsta vännerna jag har! Älskar dig sjukt mycket och vi har bara känt varann i typ ett och ett halvt år!!! Helt sjukt så snabbt vi lärt känna varann! Vi träffades när vi satte igång hästarna efter sommaren! En hel vecka och alla hade så sjukt rolig så det kändes som 1 dag! Det var sjukt kul! Du hade Merlin och jag Lille Måns!xD och sedan blev vi mer och mer vänner! Vi va jätte ofta i stallet och på fester! Vi red tillsammans och vi har fullt av flera minnen tillsammans! Som när vi doppade huvudet i tårtan den 1 juni 2013!xD och när vi red på gräsbanan och när du red lassi för första gången och du höll på att flyga av!! Hahaha! Och sjuka minnen har vi också!!xD som igår, haha! Och när vi sjöng våran låt till Malin, en arab, en arab, med sitt krulliga hår och sin rosa kofta, heter Malin morelius!xD hahahahahaha! Du finns alltid om det är något och du är EN av de FÅ vännerna jag kan lita på och gå till när något hänt! Älskar dig Anna! Hoppas du får världens bästa födelsedag!!! Vi får ses och fira den!!! Vet vad jag ska köpa!!!;D haha! Men ha det bäst bästa Anna! Du vet att jag alltid finns för dig vad som än händer! Om du tappar en köttbulle på golvet kan jag komma och plocka upp den!!!!! Hoppas du får massa lager med presenter och en jätte stor tårta!!! Den 11 november= en av de bästa dagarna på året! Annas födelsedag!!! Puss på daj min lilla skitunge!!!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0