Birthday girl!!

Idag fyllde jag år. Blev väckt av frukost på sängen och "vacker" sång. Och nårra paketer. Hade ju redan fått en av presenterna ifrån mamma och pappa men fick 3 saker till idag :D


Fick ett par hv polo "uggs" som jag ska ha i skolan ändå, ett par chaps och en hollister t-shirt. 
Älskar allt as mycket men ska nog byta chapsen till en storlek större då de va lite korta. 

Efter skolan åkte jag och pappa in till stan och mötte niklas. Vi fikade på skånskan och sedan gick jag och pappa en stund i stan. Köpte ingenting :( faktsikt lite besviken....

Men sedan blev det thai mat. Och sedan kom farmor och christer på fika osv. Så har haft en rätt mysig födelsedag måste jag faktiskt säga. 

Har fått en massa gratulationer ifrån fb och insta! Tack alla älskar er ❤❤ //Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0